پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226274
برانکو: بازي با تراکتور دربي بزرگ ما است
تاریخ انتشار : 1395/06/20 07:56:37
نمایش : 1030
سرمربي کروات تيم فوتبال پرسپوليس از بازي با تراکتورسازي به عنوان دربي بزرگ ياد کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري پيش  از ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و پرسپوليس اظهار داشت: دربي روبرو با تراکتورسازي دربي بزرگ ماست. سرمربي تيم تراکتورسازي سابقه قهرماني در فوتبال ايران را دارد و سرمربي تيم ملي ايران دارد. امسال هم در کنار ابراهيمي و بنگر و ادينهو، البته نام ديگر بازيکنان‌شان را نمي آورم و آينده‌دارترين دروازه‌بان ايران، اينها نشان مي‌دهد چه تمرکز خوبي در تيم تراکتورسازي براي موفقيت وجود دارد.

وي افزود: افتخار است براي من که در چنين بازي بزرگي شرکت مي‌کنم. مطمئن هستم تماشاگراني که براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه مي‌آيند يا کساني که از طريق تلويزيون بازي را مي‌بينند، حتما لذت مي‌برند.

برانکو در پاسخ به اين سوال که بازي در ورزشگاه اختصاصي تراکتورسازي براي پرسپوليس را چطور ارزيابي مي‌کنيد، گفت: ما دنبال بهانه‌جويي قبل از بازي نيستيم و در مورد ورزشگاه و زمين چمن حرفي نمي‌زنيم. همين طور به دنبال توجيه در خصوص مصدوميت بازيکنانم نيستم. گولچ و وحيد اميري در ترکيب‌مان حضور ندارند ولي ما مي‌خواهيم بازي مردانه با حريف‌مان داشته باشيم. خودتان بهتر مي‌دانيد چه رقابت زيبايي بين ما و تراکتورسازي در پيش است.

او در خصوص بازيکنان مصدومش ادامه داد: در مورد اينکه چه کسي را دارم يا ندارم فکر نمي‌کنم. وقتي فوتبال بازي مي‌کنيم، کارت زرد و محروميت يا مصدوميت در آن خواهد بود. ما چند جانشين ديگر هم براي اميري خواهيم داشت و بدون بازيکنان محروم و مصدوم، هيچ تغييري در اهداف‌مان نداريم.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: متاسفانه هواداران زيادي در ورزشگاه نخواهند بود. فکر مي‌کنم اگر در استاديوم بزرگ شهر بازي مي‌کرديم، ورزشگاه به خاطر اين بازي پر مي‌شد. ما هر کاري مي‌کنيم، به خاطر هواداران فوتبال است. بايد بگويم در بدو ورودمان با استقبال گرمي از سوي هواداران فوتبال مواجه شديم و با دسته‌هاي گل به سراغ‌مان آمدند.

وي افزود: ما مقابل تيم خوبي بازي مي‌کنيم. طبيعي است وقتي بازي شروع شود، ‌يک بازي واقعي خواهد بود اما قبل از بازي و بعد از بازي کري خواني خواهد بود. اين زيباترين بخش هر بازي فوتبال است. به خاطر حمايت‌ها از تيم‌مان بسيار خوشحاليم و معتقدم هر تيمي بهتر عمل کند، در بازي فردا (شنبه) موفق خواهد بود اما رفاقت بين بازيکنان ما و تيم حريف ادامه دارد و دوستي من و قلعه‌نويي هم ادامه خواهد داشت.

سرمربي کروات سرخوشان گفت: بيش از 15 سال است با قلعه‌نويي همکاري و آشنايي دارم و به اين دوستي افتخار مي‌کنم. دوستي که با تمامي مربيان ايراني دارم برايم افتخار مي‌آورد. در مورد زمين چمن هم بايد بگويم هر شرايطي که براي تراکتورسازي وجود دارد، براي ما هم خواهد بود فقط همه ما ناراحتيم از تعداد کم تماشاگران در اين بازي. برايم جالب بود که در زمان حضورمان در فرودگاه تبريز، هم هواداران ما آمده بودند و هم هواداران تراکتورسازي تا با دسته گل از ما استقبال کنند.

برانکو در مورد شناختش از نحوه بازي تراکتورسازي ادامه داد: اين تيم را آناليز کرده‌ايم. کار ما اين بود اما بازيکنان مهم‌ترين مهره بازي هستند و کار اصلي را آنها انجام مي‌دهند. تمام تلاش به‌عهده بازيکنان است که در هر بازي پرسپوليس با حمايت حدود 60، 70 هزار تماشاگر انگيزه پيدا مي‌کنند. ما مربيان اينجا هستيم تا کيفيت و ظرفيت بازيکنان را بالا ببريم و روز به روز بهتر شوند. هم به عنوان بازيکن و هم به عنوان انسان و بخشي از ورزش ايران باشند. بايد بگويم من حتي ترکيب تراکتور را هم مي‌دانم!

وي در خصوص مصدوميت اميري در ديدار تيم ملي گفت: نيازي به بحث کردن در اين مورد وجود ندارد. وضعيتي است که به وجود آمده و طبيعي است که بازيکنان در اين همه فشار به راحتي نمي‌توانند خودشان را حفظ کنند اما همه ما علاقه داريم به تيم ملي ايران و مي‌خواهيم راهيابي به جام جهاني براي تيم ملي دوباره پديد بيايد.

برانکو در پاسخ به يک سوال تکراري در خصوص رامين رضاييان گفت: رضاييان بازيکن پرسپوليس است و باشگاه، بر سر اختلافي که با او داشت، به نتايج خوبي رسيده و ايشان هم کانديداي بازي در ديدار فرداست. افتخار مي‌کنيم که بازيکناني در تيم ملي داريم. رضاييان هم خدماتي به ما داشته است. همه ما با هم در هر موفقيت شادي خواهيم کرد. بارها اعلام کرده‌ام که در افکار عمومي بر سر اسم‌ها صحبت نمي‌کنم اما باز هم مي‌گويم که خوشحالم او برگشته و ما نمايندگان بيشتري در تيم ملي داريم

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: پرسپوليس 40 ميليون هوادار دارد و هميشه اين وظيفه را احساس مي‌کنيم به خاطر هواداران پرشور خود، زيبا و تهاجمي فوتبال بازي کنيم. هميشه هم به دنبال نتيجه‌گيري هستيم. با وجود اينکه چه کسي در کدام پست بازي مي‌کند، بايد به فکر برد، برد و برد باشيم. هواداران هم مي‌دانند که اين موضوع کار ساده‌اي نيست به همين خاطر در روزهايي که ضعيف ظاهر مي‌شويم نيز در کنار‌مان هستند.

وي افزود: بازيکنان تمام کيفيت‌شان را در اختيار تيم قرار مي‌دهند و به همين خاطر در روزهاي باخت، کسي از آنها گلايه نمي‌کند. سال قبل را به ياد بياوريد، در هفته‌هاي ابتدايي ناکام بوديم ولي هواداران در کنار ما بودند و بازيکنان هم ارزش اين حمايت را درک کردند و در ادامه فصل بهتر شد. در اهداف ما هيچ تغييري به وجود نمي‌آيد و ما دنبال بهترين اتفاق ممکن هستيم. فردا (شنبه) نيز يک دربي بزرگ در پيش داريم و مي‌خواهيم از دربي لذت ببريم.

برانکو در نهايت با اشاره به هواداران تراکتورسازي گفت: هواداران تراکتورسازي مثل هميشه پرشور پشت سر تيم‌‌شان هستند و اين يکي از زيباترين اتفاقات فوتبال است. حيف شد که در استاديوم بزرگي بازي نمي‌کنيم.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html